Whirlpool ART 450-A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ART 450-A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

John, wendy en luc 27-08-2009
Geschreven voor: Whirlpool ART 450-A

Deze koelkast staat nu 6 jaar.
Na een jaar of 3,5 constateerden wij scheuren in de achterwand.(ik kwam deze opmerking ook al tegen bij een ander type van Whirlpool die ook heel slecht werd beoordeeld) Vreemd maar leek geen invloed te hebben op de werking. Maar toch, het toont wel alvast een stukje inzicht in de kwaliteit.
De laatste maanden kregen we steeds vaker last van zure zuivel etc. dus thermometer erin gehangen, blijkt dat ie koelt rond de 8,5 / 9 graden dus te warm. Regelaar aangepast, kouder gezet, volgende dag kijken, nog steeds 8 graden. Deze koelkast is niet meer kouder te krijgen. Wij gaan op zoek naar een andere, dit wordt geen Whirlpool meer, want deze gaan te kort mee.

Jammer want verder hadden we eigenlijk geen klagen over deze koelkast....